søndag den 2. januar 2011

En tur på stranden

Det har været rigtig dejlig vejr her i dag. Vi, min mand og jeg tog en tur ned på Trouville stranden med vores dejlige hunde. Vi holder rigtig meget af stranden her ved Hornbæk - om vinteren, og har i mange år haft båden liggende i havnen.





Udover den smukke natur vi har her, er det nogle sjove og fantasifulde ting, som naturen selv kan skabe med de overisninger.



Vi går gerne i plantagen den ene vej, og langs stranden den anden vej. Vindretningen bestemmer hvilken vej vi tager først, for den kan være rigtig strid, og det er ulige noget bedre, at have vinden i ryggen end i ansigtet.

4 kommentarer:

  1. Åhh - så flotte billeder af stranden og havet i vintersol. Det er snart lang tid siden jeg sidst så havet fra Nordsjællandssiden, da vi lukkede sommerhuset for vinteren - men her får jeg så et lille havpust fra dig. Tak for det - hilsen Berit fra Irishaven

    SvarSlet
  2. Super flotte billeder fra dejlige Hornbæk..:-)
    Det er om at nyde det gode vejr for nu lover de jo masser af sne igen.
    Selv om solen har smeltet en del af sneen så er her fremdeles masser af den og meget glat.

    Fortsat god søndag fra Lisbeth

    SvarSlet
  3. Davs med dig Madam Bæk
    Hyggeligt med en kommentar fra dig.
    Jeg har straks lagt mig ind som fast følger, for det bliver da spændende at følge 2011 i din have...

    Min mand er ingeniør OG hvad jeg kærligt vil kalde 'togtosse', så han syntes godt om lokomotiv-billedet..

    Godt Nytår fra mig
    kh
    Loppe

    SvarSlet
  4. Hvor skønt med frisk nytårsluft i lungerne! Dejlige billeder.
    Mange hilsener, Anette

    SvarSlet

Læg gerne en lille hilsen, når du besøger min side, så vil jeg blive glad.