tirsdag den 12. april 2011

Øv off dage.

Men det var jo ventet. Jeg kan ikke holde til alt det graveri og flytten rundt med buske og træer.... jeg ved det... men elsker det.. Det er for hårdt for min s.... sygdom, og natten til i går måtte jeg altså bukke under for et svimmelhedsanfald... jeg hader det... jeg hader, når jeg ikke har kontrol over min krop..... øjnene flakker, tinnitus drøner derudaf og kvalmen skyller gennem ens krop.. En efterfølgende lammende træthed, lyd- og lysfølsomhed..... ikke mere... jeg vil ikke have flere af disse mobydlige anfald. Det er gudskelov meget længe siden, at jeg havde det sidste så lammende anfald. Det går et par dage, så kan jeg igen.... men men.. åh hvor er jeg træt.

Ikke nok med et anfald så værker ryggen og lænden driller med trækninger ned i benet. Giv mig kranio sakral terapi... NU lige nu... der er længe til torsdag formiddag. Jeg glæder mig.... skal se hvalpe senere på torsdagen... til den tid er alt som det skal være igen... det plejer det..

Kan man ikke kommer i  haven, så lad vor herre klare vandingen mens man ligger og jammer.... Det har sjaske ned de sidste dage, dog med et ophold, så jeg lige kunne komme ud en tur med Rino. Han har været til svømning, og skulle have løsnet musklerne lidt....



Billederne, taget af min datter, er fra sidste sommer, men det kunne godt have været i dag med alt det vand der er kommet.

11 kommentarer:

  1. Lige det var også min tanke. Altså at det er udmærket at vorherre sørger for lidt vanding. Det er godt at høre, at du midt i al elendigheden kan se noget positivt.

    Sikken mange spændende æblesorter du har anskaffet dig. Jeg kender kun Ingrid Marie og Guldborg. De andre må jeg få læst lidt mere om. Jeg har selv skumle planer om med tiden at prøve at pode. Det kunne jo være sjovt at se om det kunne lykkedes.

    Ærgerligt med dine påskeklokker, men måske skal du ikke give helt op med mindre de er fuldstændig forsvundet fra jordens overflade. Miraklernes tid indtræffer jo ofte i haven.

    Dit bed er blevet rigtig flot med buksbomhækken.

    Rigtig god bedring
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Øv hvorfor er det lige at man først kommer i tanke om det når det er for sent - nu håber jeg at at du får fet godt igen i løbet af et par dage;0) Rigtig god bedring hilsen Lisbeth

    SvarSlet
  3. Stille nu - fru Bæk. Det bliver bedre, det ved du i det mindste. Go bedring :O)
    Gode vips og energier til dig.

    SvarSlet
  4. Kære K
    Tænkte det ikke nok, du kunne ikke lade være med at overanstrenge dig, som vi talte om den anden dag. God bedring, håber at dine dumme dage flyver af sted og hjælpen kommer til dig på torsdag.
    kh Lone.g
    ps skønne billeder trods regnvejret

    SvarSlet
  5. Håber snart det du får det bedre, god bedring flittige kone

    SvarSlet
  6. Øv, hvor surt med helbreddet. Jeg håber, at det går over i løbet af et par dage.
    Rigtig god bedring.

    SvarSlet
  7. Det lyder som om det kun kan gå fremad :o/ Håber det går hurtigt.
    Rigtig god bedring fra fru friis

    SvarSlet
  8. Du har det väldigt jobbigt när kroppen säger ifrån, förstår jag. Försök att ta det lite lugnare i fortsättningen. Du får sätta ett tidur, så du inte glömmer att vila emellanåt!

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvarSlet
  9. Det er OK at have en off-dag, plejer jeg at sige til mig selv, men det er nu mere psykisk. Fysisk må det godt nok være irriterende. Dumme sygdom, Jeg håber at kranio-sakral terapien hjælper dig.

    SvarSlet
  10. Håber det går bedre med dig, jeg ønsker dig god bedring og håber din terapi vil hjælpe dig. Tak for dine altid søde og positive kommentarer på min blog ;-) Bedste forårshilsner Fru Krull

    SvarSlet
  11. Sender knus og masser af varme så du kan få det bedre, håber det hjælper bare en smule. Kender det desværre alt forkort, ikke præcist dit forløb, men noget i den retning. Kender godt stædigheden, selv om du ved regningen kommer - uanset fortrænges det, bevidst jo, fordi levet skal leves, det bliver så bare lidt i bidder? Kunsten er at finde noget godt også i de 'kropslige' dårlige bidder - for mig i hvert fald. Nå, lang snak....

    Håber dagen i dag, har været bare 10% bedre og at din behandling i morgen (og dit hvalpeslik på næsen) kan hjælpe dig.

    kh
    Anne Mette K

    SvarSlet

Læg gerne en lille hilsen, når du besøger min side, så vil jeg blive glad.