torsdag den 28. april 2011

Løgene mylder op

Mine tulipaner nye som gamle mylder op alle vegne. Det samme gør de sidste narcisser, som jeg har i potter.

 
Tulipan White Imperor

Tulipan Ivory Floradale

Ukendt

Ukendt

Ukendt

Ukendt

Ukendt


Tulipanen White Imperor kommer op i en bund af Brunnera Jack Frost. Senere kommer den hvide hortensia Annabelle op i bedet.

Narcis White Lion

Narcis Recurvus

Der blev sat rigtig mange  tulipanløg i efteråret omkring 300 stk. Jeg tror nu nok, at jeg skal have lige så mange til efteråret :-)

Pæonerne er også godt på vej op i pæonbedet.

Drivhusbedet begynder også, at tage form sådan som jeg vil have det. Tanken er, at der med tiden skal lægges marksten på stien.
 
Et par af Rhododendronerne blomstre. Her er det den lille meget kønne Prinsess Anne.

 og den lille røde Scarlet Wonder

Rino er som er som altid med i haven. Med hensyn hunde, så er det afgjort, hvem af hvalpene vi får. Det kommer der mere af på hundebloggen senere i dag - håber jeg.
Jeg er lidt ked af, at jeg ikke har været rundt og lægge en hilse på Jeres blogge, men jeg er stadig lidt i tidsnød. Jeg håber, at jeg kan nå det i weekenden. Ellers vil jeg ønske jer alle en dejlig dag.

8 kommentarer:

  1. Flotte tulipaner specielt den ukendte liljeblomstrene (som har en hvid med i billedet) kan jeg li'.

    Du ønskes også en dejlig dag og jeg håber, at du når, hvad du har sat dig for :-)

    SvarSlet
  2. Flotte tulipaner, mon den lille nye vapse respekterer havereglerne :) :) nå, godt det ikke er en gravhund :)

    SvarSlet
  3. Kære Sissi.

    På Kennelen viser han sig som en rigtig god gravhund. Så vi får noget at arbejde med :-)

    SvarSlet
  4. ......uh det er godt Madam - forårsløg kan man ikke få for mange af :o)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  5. Piękne tulipany, pozdrawiam.

    SvarSlet
  6. Nydelige tulipaner og rhododendron.
    Ha en fortsatt fin søndag og fin ukestart.
    Klem

    SvarSlet
  7. Det ser vel nok skønt ud - rigtigt flot med stierne :-)

    SvarSlet
  8. Ser ud til at du har en dejlig have. Fine blomster billeder:-) Kh Christina

    SvarSlet

Læg gerne en lille hilsen, når du besøger min side, så vil jeg blive glad.