søndag den 24. april 2011

Arme som gorilla

I guder hvor er jeg træt. Dagen startede med et hvalpebesøg. Ud af besøget kom denne lille video. Hele eftermiddagen har jeg lagt eller rettere omlagt fliserne i drivhuset, da flere var sunket lidt. Derfor har jeg arme som gorillaen. Derfor får I lidt billeder, som jeg tog i går, af de vækster, der blomstre lige nu.

Clematis Frances Rivis

Brunnera Jack frost (elendig billed)

Pulmonaria Leopard

Ukendt (Nora's gul)

Ukendt (Nora's rød)

Stjerne magnolia Stella

Æble Fillipa




Mine terrassebede er ved at have farve med de røde tulipaner og gule guldjordbær.

Rigtig mange tulipaner og narcisser er på vej op i to af mine bede. Jeg tror, at det bliver flot, når de springer ud i sorte og creme hvide farver.

12 kommentarer:

  1. Ja der knokles i haverne over det ganske land, men pas nu på dig selv du skal jo gerne være på toppen når hvalpen kommer:o)
    Dejlige forårsbilleder fra din have!

    SvarSlet
  2. Uha hvor det vågner det hele, husk masser af billeder. Pas på dit helbred, sæsonen er først lige startet.

    SvarSlet
  3. Dejlige blomsterbilleder fra din have.

    Flisearbejde er tungt arbejde, og er du øm allerede i dag, så tør jeg da næsten ikke tænke på, hvordan du har det i morgen - du må tage en hvile dag ;-)

    SvarSlet
  4. Dejlige forårsbilleder :-) Og du er velsignet med et Filippa æbletræ - et af de skønneste æbler!

    Fortsat god påske :-)

    SvarSlet
  5. Dejlige billeder, jeg kunne godt tænke mig at se dig med gorilla-arme;-).... jeg glæder mig til at se din video, men først i morgen...
    kh Lone

    SvarSlet
  6. I øvrigt meget imponerende med en blomstrende klematis nu! mine er kun godt igang med at lave stængler og blade...
    knus Lone

    SvarSlet
  7. Ja - hvor vi arbejder her i ferien ;O)

    SvarSlet
  8. Hvor ser jeres have dejlig ud, kan godt se at i bruger mange kræfter i haven.
    Flot med en klematis i blomst allerede:-)

    SvarSlet
  9. Kære Madam

    Også jeg er forundret over, at din klematis allerede blomstrer, og ved synet af Jack Frost kom jeg i tanker om, at so ein ding muss Ich auch haben.

    Til videoen siger jeg bare: Nåååååååååhhhhh

    SvarSlet
  10. Dejlige billeder, men det går næsten for stærkt i øjeblikket, mine Narcisser - som næsten lige er sprunget ud, er allerede visnet igen, uha, hvor det går....

    SvarSlet
  11. Gorillaarme lyder da ikke specielt charmerende, men jeg håber det retter sig inden den lille sorte charmetrold flytter ind. :o)
    Ha' en dejlig dag.

    SvarSlet
  12. Den er fin, den Jack Frost. Min almindelige brunnera trives overhovedet ikke, så jeg må ud og flytte den. Tror jorden er for tør til den lige der...
    God fornøjelse med hvalpen!

    SvarSlet

Læg gerne en lille hilsen, når du besøger min side, så vil jeg blive glad.