lørdag den 2. april 2011

Travlhed

Jeg får rigtig travlt den næste måned, med at blive færdig med de projekter, som jeg allerede har gang i. Jeg skal have flyttet nogle takt, være færdig med skrænten og drivhusbedet og omlægge et surbundsbed på husets nordside.




En træpæon og taks er blevet flyttet. Et bed er gravet igennem og har fået kompost på. Jeg fik også luget lidt i dag, men der er langt vej endnu. Tre taks, to pil og en ahorn skal flyttes endnu. Desuden mangler jeg at plante en mængde stauder, som jeg har stående i potter.



 


Der er rigtig kommet gang i knold og løgvæksterne. Øverst er det en anemone, tulipaner og narcisser på friland og potter.

Hvorfor har jeg så så travlt?? Det har jeg fordi vi har bestilt en sort schæferhvalp, som vi få hjem i starten af maj måned.

9 kommentarer:

  1. uha, pust støn, jeg får helt åndenød over dit travle program, men HALLØJ - TILLYKKE TILLYKKE hvor bliver det dejligt med en lille vovse.

    SvarSlet
  2. Tillykke! Hvor lyder det dejligt med en hvalp, så blir der liv i huset og i haven:))
    Rigtig god arbejdslyst det er den travle tid for os havegale:o)

    SvarSlet
  3. Det bliver dejligt for jer med en lille ny hvalp i familien :-)

    Du når som end også nok det i haven, der er jo en god motivationsfaktor til at gøre noget ved det derude her i april.

    Hilsen Vivik

    SvarSlet
  4. Hvor er jeg glad på dine vegne, skønt med en lille ny. Så må du da godt nok se at få noget klaret inden den kommer. De har det jo med at tage al vores opmærksomhed de små.
    Har også selv bestilt hund, basset fauve de bretagne. Den er dog stadig i dens mors mave.
    Tillykke og god arbejdslyst

    SvarSlet
  5. Så kender vi dig igen :-) altid med hovedet fyldt (propfyldt) af mange spændende projecter.Du lever til fulde op til dit motto :-)
    K.H.Vivi

    SvarSlet
  6. Så mange prosjekter du har på gang.
    Herlig hvor det spirer og gror hos deg.
    Så spennende med en liten valp, gleder meg til
    å se bilder av den.
    Ha en fin helg.
    Klem

    SvarSlet
  7. Skønt med en lille ny i familien..Så er det med at få klaret de ting inden for der er jo nok at se til...
    God weekend herfra..

    SvarSlet
  8. Det lyder jo forrygende alt sammen, men sikke en travlhed... Engang vil jeg lære dig diciplinen "overspringshandlinger" den er jeg nemlig rigtig god til!! Måske man ikke når så meget, men det er frygtelig hyggeligt!! ;o)

    SvarSlet
  9. de der stenbræk kan sættes dybere i jorden, så stænglen bliver kortere...... bare et godt råd, som jeg har læst i dag;-)
    god arbejdslyst og han er nuser;-)
    kh Lone.g

    SvarSlet

Læg gerne en lille hilsen, når du besøger min side, så vil jeg blive glad.