torsdag den 5. maj 2011

Danny

Flere har her på bloggen spurgt til billeder af min lille terrorist Danny. Hvis I klikker på billedet under Vores hunde, kommer I til min hundeblog, hvor jeg skriver om oplevelserne med hundene. Lige nu er det det her billed, som I skal klikke på.


Og husk at I meget gerne må ligge en lille kommentar på hundebloggen, og gerne fortælle lidt om jeres oplevelser med jeres egne hunde. Det ville glæde mig meget ;-)

Ha' nu en dejlig dag derude i have- hundelandet ;-)

4 kommentarer:

  1. Det var en fin liten valp!!
    /Ha det gott!
    /Ruben

    SvarSlet
  2. Tillykke med ham! Han ser skøn ud. Have/hunde-hilsener lige tilbage ;-)

    SvarSlet
  3. åh for søren, hvor er han altså kær - rigtig meget held og lykke med den lille filur !

    SvarSlet
  4. Kære Madam Bæk,

    et stort og rungende tillykke med jeres nye familiemedlem. Han er bare SÅ nuttet:o) Og til dig Dannyboy: Stort tillykke med dine nye mennesker. Du kunne vist ikke få et bedre hjem og en mere kærlig familie:o)Du er en heldig lille vovse:o)

    Nyd hinanden og foråret.

    De kærligste hilsner

    SvarSlet

Læg gerne en lille hilsen, når du besøger min side, så vil jeg blive glad.