mandag den 27. juni 2011

Der skal nok komme et indlæg fra mit besøg i Risskov.

Søde Madam Bæk,

hvor var det superhyggeligt at hilse på dig og på ham, der ønsker sig en have bestående af grønmalet asfalt i Risskov igår:o) :o) Håber ikke du er alt for træt ovenpå den lange tur. Men jeg er sikker på, at du synes oplevelsen var hver en kilometer og hvert et svimmelhedsanfald værd, ikke? Jeg er stadig endnu ikke helt "grounded" ovenpå alle de gode oplevelser fra igår.


Nu hvor vores skønne Tante Grøn kom med denne kommentar i forrige indlæg, er jeg nød til at spørger dig. Er du tankelæser Tante Grøn? Ja, jeg gik ned med et svimmelsanfald i nat. Har sovet hele dagen og er på vej i seng igen.

Jeg tog flere hundrede billeder, som jeg også lige skal igennem inden der kommer indlæg derfra.

Godnat derude ;-)

6 kommentarer:

  1. God bedring - og drøm sødt om Claus' have :)

    SvarSlet
  2. Sov rigtig godt og længe... :o)

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring det tyder på at I alle har haft en skøn dag:)

    SvarSlet
  4. Godt du nåede at "komme med" - jeg glæder mig til dine billeder :-)

    SvarSlet
  5. Odpoczywaj i zdrowiej. Pozdrawiam serdecznie

    SvarSlet
  6. Var sjovt jeg lige nåede at fange dig og hele familien inkl. vapser.

    SvarSlet

Læg gerne en lille hilsen, når du besøger min side, så vil jeg blive glad.