onsdag den 22. juni 2011

Den sydligste syd terrasse.

Endelig blev det dagen, hvor vi kom i gang med nedrivningen af den grimme og rådne terrasse. Det var meningen, at vi selv skulle fjerne terrassen, men på grund af rygproblemer hos os begge betalte vi os fra det.

Terrassen skal laves i bankirai træ ligesom den anden ved dammen. Begge terasser skal forbindes til en stor terrasse med to vinkler. Rækværket omkring vil blive udført i rustfrit stål (om alt går vel)

Jeg glæder mig til, at arbejdet er udført, men jeg glæder mig bestemt ikke til, at haven igen skal ligne en byggeplads. Forhåbentligt er de færdige i slutningen af næste uge ;-)

Billederne herunder viser nedrivningen lidt efter lidt.









9 kommentarer:

  1. Vi krydser fingre for, at det går hurtigt, så I ikke skal kigge for længe på en byggeplads.
    Hvor er det flot med de skiftende billeder i højre margen.

    SvarSlet
  2. Det bliver dejligt, når du kan sidde i fred og ro med en lille kaffetår eller noget, og nyde din have fra den nye terrasse.

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor det lyder godt, det bliver flot. Glæder mig til at følge det, og håber at alt går efter plan.

    SvarSlet
  4. Sikke dog I bygger om i år. Det bliver helt sikkert dejligt, krydser fingre for det går 'smidigt'.

    Sendte dig en tanke i går aftes - kig på min blog, hvis du vil se hvorfor.

    Jeg er helt med på at mødes lidt før 14 på søndag, så vi lige kan hilse. Mødes vi ikke bare lige pludselig derude? Tror der kommer flere bloggere (i hvert fald Nette :)

    Glæder mig til at hilse på dig :)

    SvarSlet
  5. Det lyder som en terrasse lige efter min smag. Det bliver spændende at følge projektet og se det skride fremad - forhåbenligt uden alt for meget byggerod i haven :-) Håber det er håndværkere, som passer på alle din planter :-)

    SvarSlet
  6. Ursäkta att jag skriver det, men vad snyggt det blev UTAN terrass!!! Det blir säkert jättebra med ett räcke i rostfritt stål, så blir det lite diskretare! Det skall bli spännande att se resultatet! Hoppas det snart blir klart!!1

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvarSlet
  7. Jeg bliver også rundtosset af "projekt-rod" i haven, men bagefter er det hele glemt :-) De ved i det mindste ca., hvornår de er færdige.

    SvarSlet
  8. Kære Ruben.

    Du skal ikke undskylde for terrassen var bare SÅ grim og klodset som få. Jeg tror selv, at det bliver en rigtig lækker terrasse, som bliver meget lettere at se på.

    i skrivende stund er håndværkerne i gang med at lave den ramme der skal bære gulvet ;-)

    SvarSlet
  9. Jeg synes at det var rigtigt fornuftigt gjort, at få andre til at gøre det hårde arbejde, så I kan spare jeres rygge til noget sjovere :-)
    Jeg glæder mig til at se den nye terrasse. Det er hyggeligt med alle de projekter hér i blogland... Det er så sjovt at se hvor meget det ændrer en have når man lave om.

    SvarSlet

Læg gerne en lille hilsen, når du besøger min side, så vil jeg blive glad.