lørdag den 5. marts 2011

Nedklipning af græsserne.

Denne dejlige lune dag stod i havens tegn. Jeg brugte nogle timer på, at få klippet mine græsser ned.


og efter beskæring.


og efter beskæring.


og efter beskæring

Molina "Edit Dudtzus før

 
 og efter beskæring.

Molina "Overdam" og Mischanthus "Kleine Fontäne" før

  og efter beskæring.

 Mischanthus Rotsilber, America og Kleine Silberspinne før

og efter beskæring.

Efter jeg havde klippe græsserne ned, sad jeg i solen på terrassen i hele 19 grader, og nød en kop te. Skal lige hilse og sige, at det var ikke svært, at falde hen i en kort blund.

8 kommentarer:

  1. 19 grader?!? Hvordan? Uhhh, det lyder lækkert... jeg selv var ude og gå tur med en hest, og senere på ryggen af en anden, vejret var lige til det! Skønt - NU må det være forår ;-)
    God weekend

    SvarSlet
  2. Hvor ser det godt ud :-) Man kan slet ikke blive indenfor i så fint vejr.

    Vi har også været i haven i dag, det ser lidt bart ud derude lige nu, efter en gang oprydning og beskæring, men der er jo nye skud, der pibler op overalt.

    SvarSlet
  3. Det lyder så rigtigt dejligt, at det var så lunt :-) Jeg befandt mig vist det forkerte sted :-(

    SvarSlet
  4. Jeps 19 gr i sol og læ. Jeg troede ikke selv på det, så jeg hentede et termometer mere for at være helt sikkert. jo, den var go' nok.

    SvarSlet
  5. hmmm, man skulle måske ha væet i haven i dag.....jeg synes at det blæser isnende koldt selvom solen skinner.... og jeg har vist ikke meget havearbejde der kan udføres i en lun krog :-(

    SvarSlet
  6. Hvor er det skønt at være vidne til Madam Bæk....dejligt at man nu igen kan rumstere derude i haven uden vanter på :0)

    Jeg selv fik arrangeret og ryddet lidt i drivhuset.....det var dejligt lunt og en rigtig energibooster :0)

    Håber dagen i morgen byder på mere havevejr :0)

    Dorthe

    SvarSlet
  7. 19 grader oj så heldig du er da, her har det snødd i hele dag, og jeg som et øyeblikk trodde at våren hadde kommet siden all snø forsvant forrige uke.
    Du får nyte våren du som har den :-)

    SvarSlet
  8. Hej K
    Dejligt at du har været igang med græsserne, jeg fik også kortet mine lidt ned, men de er ikke i det antal som du har.
    Hallo er du vågnet.... du må ud og have en lur igen i morgen;-)
    kh Lone.g

    SvarSlet

Læg gerne en lille hilsen, når du besøger min side, så vil jeg blive glad.