onsdag den 2. marts 2011

Endnu en Award

For nogle dage siden, modtog jeg endnu et Award. Denne gang fra Lone med Loneshaveliv. Den er jeg meget glad for, da jeg synes, at det er dejligt, når nogen synes, at netop min side fortjener denne ære. Nedenfor kan I se, hvad Lone skrev, siden hun synes, at jeg skulle have Awarden.


Madam Bæk Madam Bæks planter har også Et haveliv med sygdom som jeg først stiftede bekendtskab med. Madam Bæk er en skøn blogger, som skriver spændende og dejligt om sit liv med haven, sine hunde og har tilføjet mange dejlige billeder på sin blog. Denne er overvejende en plantedatabase med mange forskellige planter, som Madam Bæk har gjort et stor stykke arbejde for at beskrive.  Jeg har også været så heldig at få nogle dejlige frø af Madam Bæk og har lige sendt et brev retur med nogle nye til hende.






Jeg vil sende Award-stafetten videre - her er reglerne: 


  1. Awarden gives til 3-5 bloggere som har under 100 faste læser
  2. Du fortæller bloggeren via bloggens kommentarfelt, at du har udvalgt hende/ham som modtager af Awarden
  3. Du linker til den du har fået Awarden af samt til de 3-5 blogs, som du har udvalgt.
Jeg giver Awarden til:


  1. Jeg synes, at Jørn Møller Jensen med bloggen Havetid fortjener Awarden, fordi han i den grad har inspireret mig, med hans dejlige blog og hjemmeside. Ja, jeg er ganske enkelt forelsket i hans have og siderne siderne.
  2. Vi skal også en tur til Polen, hvor Talibra har en skøn og informativ blog med mange og skønne billeder af både fugle og planter. Det er en blog, som jeg trofast følger. Desuden ser jeg frem til nye indlæg derfra.
  3. Den sidste som jeg synes skal have en Award er Susanne. Susanne har en rigtig dejlig og informativ blog Akejeler og andet, og vækster der lige rammer min smag. Det er også en blog, som jeg ser frem til med nye indlæg.
Jeg synes, at det har været meget svært, at vælge den ene frem for den anden, men jeg har også sagt til mig selv, at jeg ikke ville give Awarden til blogs, som jeg ved har modtaget en Award for nyligt. Blandt dem havde jeg nemlig flere kandidater, og andre havde overskredet de 100 faste læsere.


Hvis jeg nu har fået trådt nogle af de tildelte over tæerne med Awarden, så beklager jeg det meget. Jeg ved, at ikke alle sætter pris på en sådan. Selv er jeg normalt ikke til den slags, men i og med at det er en positiv opmærksomhed på ens blog, så går jeg med på legen.

9 kommentarer:

  1. Gratulerer med velfortjent award!
    Ønsker deg en fin onsdag.
    Klem fra Mio

    SvarSlet
  2. Så fortjente jeg ikke at få min ;O) (bordet fanger hehe) - for jeg fik en i weekenden, men har ikke rigtigt kunnet komme igang med at sende videre.

    SvarSlet
  3. Kære Susanne

    Du fortjente helt klart din award. Ellers havde jeg ikke give dig den. Men jeg har altså overset, at du lige har fået en, men som sagt så er den fortjent.
    Grunden til, at jeg ville give nogle "nye" awarden er, at vi kan få øjnene op for flere gode blogs. Stod det til mig, så skulle alle - eller næsten alle have den opmærksomhed ;-D

    Så grin du bare ad mig ;-)) Jeg kan nemlig tåle det :-D

    SvarSlet
  4. Kære Madam Bæk

    Tillykke med Awarden, som du så velfortjent har fået tildelt. Og tak fordi du sender en videre til mig. Jeg blev meget glad, overrasket og beæret over at du valgte at give en til mig. Jeg er da særdeles glad for din søde begrundelse, at du er blevet inspireret af min blog og hjemmeside - ja, at du ligefrem er forelsket i min have og siderne.
    Nu må jeg lige gå i tænkeboks et par dage og prøve, om jeg kan finde ud af at føre det videre.
    Kh. Jørn

    SvarSlet
  5. Tillykke - Tillykke
    Sådan en award luner så dejligt, så jeg håber du rigtig hygger dig nu.
    Noget af den samme glæde føler jeg når der er "nye faste læsere" eller "kommentarer" - mon ikke vi har denne følelse tilfælles mange af os ?
    Det er virkelig inspirerende at mærke interessen for havedialog og føle fællesskab med de "faste kommentatorer".
    Varme hilsner fra Berit

    SvarSlet
  6. Kære Berit.

    Tak tak. Du har helt ret i at man føler en glæde, når der kommer en lille kommentar eller en ny fast læser til bloggen. Det giver jo en følelse af, at folk kan lide det, som man skriver om, ikk??

    SvarSlet
  7. Tillykke med din award..jeg synes det er en god måde at opdage nye blogs. Awarden bliver givet videre med nogle begrundelser for hvorfor lige den blog får en award. En god ide til at få udvidet sin horisont imod nye blogs.
    Skønne billeder af dine skønne hunde..Elsker jo den race :)
    Mange hilsener Karina

    SvarSlet
  8. Kære Madam Bæk

    I fortsættelse af min kommentar i går vil jeg efter at have sovet på det, bede dig finde en anden til at modtage Awarden. Jeg synes ikke rigtig at jeg har tid til det, der følger med med - at finde nye modtagere (er ved at gøre klar til at holde foredrag i ugen der kommer o.a.). Jeg er stadig rørt over, at du tiltænkte mig den og din begrundelse for det.

    Kh. Jørn

    SvarSlet
  9. Gratuluję i dziękuję!
    Pozdrawiam serdecznie.

    SvarSlet

Læg gerne en lille hilsen, når du besøger min side, så vil jeg blive glad.