tirsdag den 23. november 2010

En kedelig regnvejrsdag

Øv øv og øv endnu en rigtig våd dag. Der regner og blæser, og der er slet ikke et vejr der invitere til at være ude i. Selv hundene der er ligeglad med regn og blæst vender om i døren og står og skuler efter mig, når jeg siger, at det altså er tisse tid. På sådanne dage kan jeg godt lide, at sidde og læse en god krimi eller kigge på de billeder, som jeg tog i sommer. Det får een til, at længes frem til foråret. Derfor vil jeg dele denne lille video med jer. Det er fra en af mine staudebede. Dette bed vil blive ændret en smule til foråret, hvis helbredet tillader.


Det var egentlig min mening, at jeg ville ud og plante en julekrukke til med de juleroser, som jeg formentlig vil modtage med posten senere i dag. Men skal vejret fortsætte sådan, så foretrækker jeg, at tilbringe dagen indendørs. Dog skal jeg lige ud med hundene, for de skal ikke snydes for deres tur. Sneen og frosten skulle nå hertil i morgen så mon ikke, at det bliver lidt mere behageligt til ude aktiviteter. Jeg håber det. Så vil jeg tænde lysene i lanternerne og tage en varm kop chokolade med ud. Kan det så blive mere hyggeligt?? Jeg spørger bare.

1 kommentar:

  1. Sneen er skam kommet her hos os.
    Knus fra Vivi

    SvarSlet

Læg gerne en lille hilsen, når du besøger min side, så vil jeg blive glad.