lørdag den 25. maj 2013

En omgang til


Dagen startede igen med, at jeg havde et hoved så stort. Jeg kom derfor ikke til træning med knægten, men i stedet vendte jeg mig om og sov videre. Efter nogle timer følte jeg mig nogenlunde, så jeg valgte, at gå et tur ud i haven. Nu hører jeg til dem, der har lidt svært ved, at gå forbi ukrudt uden at jeg liiiige skal. Jo tak det blev lige til hele fem trillebør fulde ukrudt og andet haveaffald inden jeg var færdig efter nogle timer. Resultatet kan vist også ses :)

Billederne herunder er før og efter billeder. Der blevet luget i bedene, lavendel og cypres hækken blev klippet og stien fik ligeledes en omgang.








1 kommentar:

  1. Kender det godt man skal lige rykke lidt op, ja og så er der pludselig en trillebørfuld. Jeg kan godt se på før og efterbillederne, at det er blevet til mere end en trillebørfuld.

    SvarSlet

Læg gerne en lille hilsen, når du besøger min side, så vil jeg blive glad.