mandag den 24. januar 2011

Så kom han hjem

I nat klokken 0.30 trådte min kære husbond ind ad døren. Han var netop hjemvendt fra en rejse på Filipinnerne. Det var dejligt, at se ham igen, og han var også glad for, at være hjemme. Han fortalte, at de havde haft en god men hård tur.

Nu har flere af jer skrevet, at han sikkert havde en gave med hjem til os. Det havde han. Den mindste af pigerne fik parfume. Den store vil helst have penge, så hun får sat en skilling ind på hendes konto. Jeg selv fik mere legetøj til mit kamera.


Fra øverst til venstre en extender, et ekstra batteri og et ekstra hukommelseskort. Det hele dejlige brugbare foto ting.

Vi har brugt dagen til, at gennemse de mange billeder, som han tog på rejsen. Jeg må indrømme, at det ikke er et sted, som jeg ville rejse hen, men han har haft en godt oplevelse. Det er det vigtigste.

I dag havde posten en stor kuvert med fra Prima frø. Hvad kuverten indeholder vil jeg fortælle lidt om imorgen.

5 kommentarer:

  1. Godt at høre at han er vel hjemme igen. Det er skønt at komme ud og se noget af vores verden, men det er også rart når alle er hjemme i tryg havn igen. Tillykke med dit nye legetøj til kamera.
    Checker lige primafrø siden ud. Mums

    SvarSlet
  2. Dejlige nyttige gaver - solidt legetøj, som alle vi andre der kommer på blog-besøg hos dig også får glæde af :o)
    Hilsen Berit

    SvarSlet
  3. Ja, du må endelig hilse gemalen og sige tak for gaverne, dem er jeg sikker på vi alle bliver glade for, når først du folder dig ud! God fornøjelse med det, og jeg glæder mig til at se godteposen fra Primafrø.
    Ha' en dejlig aften fra fru friis

    SvarSlet
  4. Dejligt at manden er kommet hjem. Sikke nogle gaver han er kommet hjem med til dig, hvor er du heldig eller også har du lavet en god bestilling;-)
    Til lykke
    kh Lone.g

    SvarSlet
  5. Oj, så fina presenter du fick! Jag brukar få choklad av min fru när hon kommer hem från Bryssel. Nästa gång ska jag be henne köpa ett objektiv - men jag tror inte hon lyssnar på det örat. ;-) Men, choklad är inte dumt det heller.
    /Ruben

    SvarSlet

Læg gerne en lille hilsen, når du besøger min side, så vil jeg blive glad.