tirsdag den 19. marts 2013

Hvordan mon der ser ud??

Knægten (hunden) og jeg er som nogle af jer ved i det svenske. Når vi er her, tænker jeg ofte på, hvordan mon der ser ud derhjemme og omvendt. 
Lige i skrivende stund er der bidende koldt her og det blæser en halv pelikan. Sne er der kun komme nogle enkelte fine korn af.

















Billederne er taget på forskellige tidspunkter gennem vinteren.

Billedet herunder er taget fra noget af dagens træning, næsten lige udenfor døren. Man kan næsten få en fornemmelse af, hvor koldt der var her kl 16.30..  Det er iøvrigt en af udlejningspladserne, hvis nogen skulle være interesseret :)



3 kommentarer:

  1. Rigtig gode billeder - også selvom det er snebilleder ;o)

    Ha en go aften...

    SvarSlet
  2. Ja græsserne er så smukke også med sne omkring. Jeg kan godt forstå, at du altid tænker på, hvordan det går det ene sted, når du er det andet sted og omvendt. Sådan vil det nok være indtil I fast kommer til at bo i Sverige.

    SvarSlet
  3. Ja det er svært med et ben i hver lejr, so to speak. Men så må du gøre som Lisbeth og bede om en vejrrapport for hele landet, så du altid er opdateret, når du er på den anden side.

    SvarSlet

Læg gerne en lille hilsen, når du besøger min side, så vil jeg blive glad.