fredag den 19. juli 2013

Oprydning af et hængeparti

Som det er nogle bekendt, så er Danny, min elskede hund syg. Nu er der jo ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget, så jeg har fået klippe det sidste af hækken indvendig, og det bedste af dele hele er, at jeg fik ryddet op ved komposten. Det er virkelig en del i haven, som har været forsømt efter jeg for to år siden fik min hund. Når først at man får ordnet de hængepartier, så bliver man høj af glæde - jeg gør i hvertifald :)

 Rigtig mange tomme plastik potter og bakker blev smidt ud. Krukker blev tømt for gammel jord.

Fliserne blev luget

Borde blev tømt og fejet. Sten blev samlet og kasser med baby planter blev sat op.

Affald blev smidt ud og redskaberne sat op, og sølvregnen over komposten blev beskåret, så man igen kunne finde den :)

Så alt i alt blev det betydelig pænere, at se på.

Danny blev for flere uger siden ramt at kennelhoste og hjerteorm. Han har fået  det meget bedre, men der er lang vej til han igen kan bruge til det, som han er købt til nemlig brugsarbejde.

8 kommentarer:

  1. Det er nu så herligt når sådan et projekt bliver færdigt.

    Godt at høre at Danny har det bedre, det er da en grim omgang han har pådraget sig. Og tænk at I allerede har haft ham i to år.

    Nyd nu sommeren. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tiden flyver afsted, og vi kan bare se på os selv :) Han er lang fra rask endnu, og jeg regner med at vi først kommer i gang med træning til september :)

      Slet
  2. Rigtig god bedring til Danny, jeg håber at han kommer sig helt igen.
    Det er en god ide at udnytte tiden og en oprydning er bare noget som man bliver glad for når det endelig er gjort. Det ser godt ud hos dig - jeg synes at det er et ret skønt bord du har:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth, det gør jeg også. Der er desværre hunde, der har haft hjerteorm, der ikke kommer sig helt. Håber ikke knægten er en af dem :)

      Slet
  3. uha, uha stakkels Danny - jeg kender ikke så meget til hunde men jeg håber, at han snart er helt rask igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal nok ikke forvente, at vi kan træne før engang i slutningen af september. Jeg opdagede, at han ikke var helt som han skulle være i maj juni, så det tager sin tid :)

      Slet
  4. Der er ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget. Du fik ryddet op og blev glad, men det var nu synd for Danny og dig med :) Sikken en masse du kan nå i haven inden september. Du kan også nå over og se min have :)

    SvarSlet
  5. Dejligt med en gang oprydning.
    Synd for Danny, håber han ikke har det alt for slemt. God bedring med ham.

    SvarSlet

Læg gerne en lille hilsen, når du besøger min side, så vil jeg blive glad.