lørdag den 22. juni 2013

Nr 39


Nu begynder det at ligne noget sommer bed, selv om det har lade vente på sig.  Længst væk er det en hængepil, som får lov til at løbe på rækværket. Så står der nogle buske spiraea og til venstre fra trappen storkenæb. 
På den korte side foran vognens træktøj står på billedet et par græsser, den ene skal jeg have i krukke, og den anden skal have ny ejer. Det kunne egentlig være flot med noget på den side også, men hvad skal det været?? Håber I kan give mig nogle idéer, da jeg er blank. Det skal være ikke for store krukker, da de skal kunne flyttes, men det skal også være noget der kan tåle både tørt og fugtig krukke, da jeg ikke kan vande hver dag i perioder.. Hjælp til idéer modtages :)


3 kommentarer:

  1. Ikke lige nogen fantastiske ideer fra min side, men hvor ser det dog indbydende ud... :o)

    SvarSlet
  2. Heller ikke fra min side, jeg har ikke selv krukker, så jeg er blank, med mindre du vil have en krukke med sommerblomster, men de skal jo vandes meget, så det går nok ikke. Lammeøre kan stå tørt, men der skal jo andet til end en enkelt plante. Løvefod er også en taknemmelig plante, som holder til meget.
    Det ser hyggeligt ud i det svenske.

    SvarSlet
  3. Jeg har heller ikke noget bud.
    Det ser rigtig godt ud.
    Ha´ en dejlig dag.

    SvarSlet

Læg gerne en lille hilsen, når du besøger min side, så vil jeg blive glad.