onsdag den 3. april 2013

Nu skulle det være

 I går stjal jeg tid til, at få sat lidt skik på terrasse bedene. Det var nu mest græsserne, der skulle klippes ned. Da bedet ligger i fuld sol, og det hurtig bliver varmet op tog jeg i samme ombæring og klippede stauderne Sankthansurt og kinesisk alstilbe Pumilla ned.




Det ser temmelig bart ud endnu, men der går såmænd ikke så langt tid før det hele er grønt og frodigt igen. Ok jeg havde også bestilt godt vejr i dag og tiden frem :) Kan I måske gætte hvorfor??

Billederne herover er fra i går, og dem nedenunder er fra august 2010.

 




6 kommentarer:

  1. Dejligt du kunne bruge noget af din fødselsdag på at gå i haven i det smukke vejr. Mer' tillykke herfra. :)
    Håber du havde en rigtig dejlig dag, og jeg takker for det fine vejr som lige faldt på en fridag... ;)

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen, ja det havde jeg jo gættet allerede da du begyndte at skrive om godt vejr onsdag. Det fik vi så, det var dejligt.
    Så fik du klippet dine græsser ned, det var godt at få det gjort.
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  3. Hvor er det altså en fantastisk terrasse I har fået lavet der. Mmmmmmm godt vejr - øh, man behøver ikke nogen grund til at ønske godt vejr... men lidt nysgerrig er jeg jo....

    SvarSlet
  4. Hej Madam Bæk.Jeg har lige fundet din blog og meldt mig som fast læser.....glæder mig til at følge dig.Rigtig flot terrasse du viser,og tillykke med dagen i onsdag.God weekend Jette(mit lille gods)

    SvarSlet
  5. Hej Jette,

    Velkommen til og tak for din hilsen omkring min fødselsdag :)

    SvarSlet
  6. super fin blog og dejligt du osse er igang i haven. nu gider vi ikke vinter mere vel..os med have...
    http://fastersnyttehave.blogspot.dk/

    SvarSlet

Læg gerne en lille hilsen, når du besøger min side, så vil jeg blive glad.