søndag den 2. december 2012

1 søndag i advent

Danny og jeg holder for tiden til i Vittsjö, det sted vi holder så meget af. Da vi vågnede op i morges var der hvidt der ude, og termometeret viste små seks graders frost.


Jeg har valgt med denne video, at vise vores andet hjem placering i forhold til søen.

 Jeg kan ikke få nok af udsigten, der giver så meget fred i sindet. Jeg ved, at jeg ikke er ene om den følelse.
 På markisen udenfor vognen har vi sat lidt foder op til de små fugle. Hele dagen har den lille rødhals taget for sig af retterne. Jeg nyder fuglenes selskab, når jeg er her.

Da det jo er første søndag i advent skulle jeg naturligvis også have en lille og holdbar adventskrans. Det en rødlarkeret metalbeholder, hvori jeg har lagt lidt hvid mos og bundet en sløjfe omkring lysene. Det er enkelt og holdbart, hvilket er vigtig. Når jeg forlader pladsen, er der kun seks syv grader i vognen lige til jeg/vi kommer op næste gang.

8 kommentarer:

  1. Åh, der ser dejligt ud! Og jeg er sikker på at Danny også elsker det :-) Sjovt at du også barfer. Ja, man går aldrig tilbage til tørfoder når man har prøvet at barfe!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nana, Danny elsker sneen, han er ikke til at styre på ti tønder land :) Slet ikke efter, at han har været skadet og skulle holde sig lidt i ro. Han er blevet rettet på grund af skævheder.

      Jeg havde en multi allergisk schæfertæve, der fik det rigtig godt de sidste tre år hun levede på BARF. Hun blev næsten 13 år.

      Da jeg skulle have Danny, ledte jeg efter en kennel der råfodrede. Det lykkedes at finde en enkelt, der havde schæfere på BARF.

      Slet
  2. Jeg læste i et stykke tid inden det gik op for mig, at det er en campingvogn, som er "huset" i Sverige :)
    Skøn natur, du viser. Det må virkelig være afstressende at være deroppe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror mig Ulla J, det er en lise for sjælen.

      Slet
  3. Mieszkasz w pięknym miejscu, wśród przyrody i ptaków za oknem. Pozdrawiam.
    Du bor i et smukt sted, omgivet af natur og fuglene uden for vinduet. Med venlig.

    SvarSlet
  4. Smukt er der omkring dig, og godt I kan få varme i vognen, ellers var du der nok heller ikke længe. Fin adventskrans.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det har du ret i Lisbeth. Vi kører ikke engang med fuld varme, selv når det fryser under 10 gr.

      Det eneste tidspunkt jeg ikke er særlig vild med det er, når jeg skal op på wc lige fra den lune seng om morgen. Vi har godt nok toilet i vognen, men det er kun en natpotte :)

      Slet

Læg gerne en lille hilsen, når du besøger min side, så vil jeg blive glad.